Algemene informatie

Bestellen

U bestelt de door u gewenste artikelen eenvoudig inde webshop. U ontvangt automatisch een bevestiging, order updates en een factuur via e-mail. Voor specifieke wensen of een vrijblijvende offerte op maat kunt u altijd contact met ons opnemen.
 
Verpakkingen

ProBBQshop zet zich in voor duurzaamheid. Verpakkingen en vullingen bestaande uit houten, plastic en kartonnen materialen worden bij voorkeur hergebruikt. Indien deze kwalitatief niet hergebruikt kunnen worden zetten wij ons voor 100% in om de materialen te scheiden en te recyclen. Het kan dus voorkomen dat u een minder mooie verpakking of een verpakking van een ander merk van ons ontvangt.
 
Verzenden
 
Bestellingen worden van maandag tot en met zaterdag binnen één dag verzonden. Dagelijks versturen wij naar Nederland, België, Duitsland en UK. Mocht er iets misgaan, bijvoorbeeld als een artikel niet op voorraad is, dan wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld. Zie ook “Plan B”. Leveringen van BBQ,s, Kamado’s en Smokers doen we altijd netjes in overleg. Zaterdagleveringen behoren uiteraard ook tot de mogelijkheid.
 
Verzendkosten
 
Voor bestellingen binnen Nederland berekenen wij een bijdrage van €6,95 voor de verzendkosten voor een bestelling tot 30 kilogram. Alle orders vanaf €95,- worden gratis verzonden.
Voor bestellingen naar België, Duitsland en Engeland berekenen wij een bijdrage van €9,95 voor de verzendkosten voor een bestelling tot 30 kilogram.
 
Big Green Egg, Primo Grills, Bastard, Guru, Kamaod Joe en de Smokers worden in Nederland altijd gratis geleverd.
 
Afhalen

Standaard worden alle producten vanuit ons centrale magazijn verzonden. Het afhalen van bestellingen is in overleg mogelijk. We zien u graag!
 
Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat het artikel onverwacht niet aan uw verwachtingen voldoet. ProBBQshop is een online aanbieder. Voor deze reden voldoen en werken wij conform de wet koop op afstand. Voor u als klant betekent dat u een bedenktijd geniet van 14 dagen. Binnen deze termijn mag u zich altijd bedenken en kunt desgewenst uw aankoop ongedaan maken. Let op; het betreffende product moet ongebruikt en ongeopend in de originele verpakking zitten. Eventuele retour verzendkosten zijn in dit geval voor uw eigen rekening. Mocht een artikel beschadigd bij u bezorgd worden, stuur dan a.u.b. direct een e-mail met foto van het beschadigde object. Wij beoordelen het probleem en komen dan zo spoedig mogelijk met een oplossing. 
 
Plan B
 
Heel soms gaat er weleens iets mis. Soms maken we een verwachting niet (direct) waar omdat bijvoorbeeld een product niet op voorraad of het verzenden is misgegaan. Dat vinden we dan gewoon echt super K¿@#&%T. Want ons streven is dat iedereen tevreden is met zijn of haar bestelling. Best een hoge lat maar we gaan er 100% voor. We nemen dan direct contact met u op!
Achteraf niet tevreden met de service of het product. Ook dat vinden we dan gewoon echt super K¿@#&%T. “Feedback is the breakfast of the Champion” dus ook achteraf als er iets is misgegaan horen wij het “graag” zodat we alsnog het probleem kunnen oplossen of ervan kunnen leren. Het liefst horen we het natuurlijk meteen. Maar nu snappen we best dat je niet direct de telefoon oppakt of in de gelegenheid bent om het ons te zeggen. Maar misschien is het een idee dat je een review achterlaat op Kiyoh beoordeel proBBQshop via Kiyoh of op Google beoordeel proBBQshop via Google
 
(0)