Vraag & antwoord

1 Bestellen

1.1 Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling
Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren. 
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bereiken middels de button links onderin het scherm "neem contact op".
Per email kunt u ons bereiken op info@probbqshop.nl Normaliter heeft u snel antwoord.

1.2 Is er een minimum bestelbedrag ?
Nee, bij ProBBQshop.nl is er geen minimum bestelbedrag.

1.3 Is er een maximum bestelbedrag ?
Nee, ProBBQshop.nl kent geen maximum bestelbedrag.

1.4 Kan ik verschillende bestellingen combineren?
Na het plaatsen van uw bestellingen, kunnen deze niet meer standaard gecombineerd worden. U kunt natuurlijk altijd even contact met ons opnemen via de email info@probbqshop.nl om te kijken wat er nog handmatig mogelijk is.

1.5 Kan ik een bestelling annuleren?
Het is altijd mogelijk om bestellingen te annuleren. Bestellingen die maatwerk bevatten of speciaal voor u besteld worden, kunnen niet meer geannuleerd worden. Neem altijd contact met ons op via info@probbqshop.nl om de mogelijkheden te bespreken. 

1.6 Ontvang ik een bevestiging van mijn order?
ProBBQshop.nl stuurt u altijd een bevestiging en een factuur van een order. Mocht u deze onverhoopt niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op.

1.7 Ik heb een speciale vraag, hoe stel ik die ?
ProBBQshop.nl kunt u bereiken door te mailen naar info@probbqshop.nl.

1.8 Mijn produkt is niet op voorraad ?
Wij streven ernaar produkten zoveel mogelijk op voorraad te houden maar dat is door de ingewikkelde wereldwijde logistiek niet altijd mogelijk. Hierdoor kan het voorkomen, dat een produkt niet op voorraad is terwijl de website wel aangeeft dat het op voorraad is. U kunt dan natuurlijk wel gewoon bestellen waarna het systeem u de verwachte levertijd zal doorgeven. Ingeval de levertijd langer is dan verwacht, zullen wij dit altijd direct aan u doorgeven.

1.9 Moet ik mij registreren ?
Nee, er is geen registratie vereist om klant te worden bij ProBBQshop.nl. Indien gewenst kunt u wel een account aanmaken waardoor u het betalingsproces sneller kunt doorlopen, meerdere adressen kunt opslaan, uw bestellingen kunt bekijken en volgen en meer, maar dit is niet verplicht.

2 Betalen

2.1 Hoe kan ik betalen ?
Bij ProBBqshop.nl kunt u op diverse manieren betalen:
- per Ideal. U betaalt online per Ideal (bij vrijwel alle Nederlandse banken mogelijk). Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
- per PayPal. U betaalt online via uw PayPal account. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
- Mr. Cash. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. 
- Credit Cards Visa, Master Card en American Express. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
- BitCoins. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
- Onder rembours. Hieraan zijn kosten verbonden. €7,50 plus 3% van het orderbedrag.


2.2 Wat is Ideal ?

iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij u tijdens uw bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleid. In ons betaalproces geeft u aan, per iDeal te willen betalen. In de vertrouwde omgeving van uw eigen bank kunt u de betaling van uw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. Nadat u een bevestiging van uw bank heeft ontvangen keert u terug naar onze website en ontvangt u een bevestiging van uw bestelling. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht.

2.3 Kan ik per bank vooruit betalen ?
Nee. Deze methode hebben we na vier jaar webshop ervaring verwijderd, omdat deze methode te fout gevoelig is.

2.4 Is de BTW inclusief of exclusief ?
Onze gepubliceerde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

3 Contact

3.1 Wat zijn de contactgegevens van ProBBQshop.nl ?

ProBBQshop.nl
Zilversmid 2
3894CC Zeewolde
06 52636471
info@probbqshop.nl
KVK 52256561
BTW NL180623060B01 

Locatie magazijn:
Sulky 6D in Zeewolde 

4 Klachten

4.1 Ik heb een klacht. En nu ?
ProBBQshop.nl neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email. 
Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden. 

4.2 Mijn bestelling is defect, wat moet ik doen?
Neemt u in een dergelijk geval direct met ProBBQshop.nl telefonisch of per email contact op.

5 Ruilen

5.1 Hoe kan ik een product ruilen ?
Bij ProBBQshop.nl kunt u zonder problemen een product ruilen. Wij vragen u vriendelijk, voordat u een product retourneert, dit even per email aan info@proBBQshop.nl te melden zodat wij weten wat de bedoeling is.

ProBBQshop.nl  zal de retourgoederen controleren op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert. Beschadigde artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Bij ruilen voor een ander artikel of maat, zenden wij u een credit factuur voor het retour gestuurde product exclusief de verzendkosten en maken een nieuwe bestelling aan voor het gewenste product. Let op dat eventuele verzendkosten voor de nieuwe bestelling volgens de normale regels berekend zullen worden.

6 Verzenden en verzendkosten

6.1 Wanneer kan ik mijn zending verwachten?
Indien het artikel op voorraad is, zal het binnen 1 tot 2 werkdagen worden verzonden. In de meeste gevallen is de verzending per DPD pakketdienst die het pakketje binnen 24 uur na verzending bij u aflevert. U ontvangt de track & trace code zodra uw pakket door ProBBQshop.nl is ingepakt. Het pakket moet die dag dan nog opgehaald worden door DPD en vanaf dat moment gaat de track&trace 'lopen'. Het kan tot 's avonds 20.00 uur duren voordat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. Indien uw pakket op een andere wijze wordt verzonden, ontvangt u hiervan een bericht.

6.2 Wat zijn de verzendkosten ?

Voor de verzending van orders berekenen wij een bijdrage van €5,95 per 30 kilo in de verzendkosten. Alle orders vanaf €750,- worden gratis verzonden.

Let op : sommige gevallen ontvangt u geen Track en Trace code, in die gevallen wordt uw bestelling rechtstreeks door onze leverancier naar u verzonden en ontvangen wij geen Track en Trace codes. In die gevallen is de verzending meestal niet per PostNL of DPD, maar door een transportbedrijf. 

Big Green Egg, Primo Grills, Grill Dome en Broil King worden altijd gratis geleverd. Voor Kamadojoe wordt een pallet-tarief van €34,95 berekent of persoonlijke levering á €99,95.
 

6.3 Welke verzendmethode kan ik gebruiken?
ProBBQshop.nl werkt voor verzending van de pakketten binnen Nederland samen met DPD en incidenteel met PostNL. Zodra wij uw pakket afgeven, bedraagt de levertijd (bijna) altijd maximaal 24 uur. 

Sommige produkten, zoals barbecues worden persoonlijk door probbqshop geleverd of door een transporteur op een pallet bij u bezorgd.

Internationale bestellingen zijn via de webshop niet meer mogelijk. U kunt deze per e-mail doen.

6.4 Kan ik mijn bestelling afhalen ?
Afhalen is niet mogelijk. De webshop artikelen liggen in ons centrale magazijn op voorraad. Deze worden direct naar u verzonden.
(0)